Şarkı Sözleri, Şarkı Sözlerim, Şarkılar

Pit10 – Cash Para Lazım (Ft. Beta & Tuhan)



Pit10 – Cash Para Lazım (Ft. Beta & Tuhan) Şarkı Sözü

Yine biz geri geldik naber kes salak
Umarsızca kalpte rap yapan
Hakeder cash para verin bir ses bana
Kral benim sen istediğin kadar deş yara
Kim öle kim kala hayalim impala
O yüzden kovalarım forumlarda s.k kafa
Seni kim takar bana küfret prim yapar
Manitada bikini ve degaje de …….
Yatırımım hiphopa uyanırım bir sabah
Müzikten zenginim deniz kenarı villada
Rhyme larla sohbet ederiz biz
Flowlarla on sene seviştim
Hareketlerin yok yere çelişsin
Beni karalayıp konsere gelirsin
Peşimdeyim hayalimin senin için baya derin
Erişilmeyen her an bana yara verir
Yine daldım derinlere bokslarda makaveli
Ne zaman para gelir bebeğim ara beni
Gece bir locada yanar hacı içkim
Hatunun tınağı arabamı çizsin
Alacalı bling bling Olympos bebek bunu yapamadı Fifty

Bize biraz cash para lazım
Olympos ooovvv ovvvv
Olympos
Bize biraz Ccsh para lazım

Beta

Her zaman kalbimde base dram atardı ben
İsterdim şahsen ve cash parama baktım
Yok ki benim ov shit,komplikedir çok pis
Yani gelir trophy gelirse de kofti
Birikim sanatta değil ki parayla
Gelseydi bize çok çıkardık bataktan
Gezerdik ayazda kapşonlu polarla
Öyle boşça değil cebimizde dolarla
Etrafta hatun çok olur ve ardı yok
Bize de karşı koymaya çalışan adamlar
Alınır paramla giderken tabanvay yeni arabamla
Bebek’te 3-5 atardım tur ama
Yemekte güve çakardım bu daha
Başlangıç olurdu paramla haşlanmış domuz mu? ıyyy

Nakarat

Tuhan

Beta için nasıl dedin Em gibi birşey
Az kaldı izleyeceksin Mtv clipste
Kıskan evinde hırs yap cash para West Side
Gidiyoruz hızla West Side
Daha değil benim başım gökyüzüne değmiyor
Mimiklerinden dolayı insanlar gay diyor.
… nigga …. nigga şaka yaptım
Müzik yapma sebebim cash para lazım
Herşeyini anlattın küfrettin bu Pit10
Nefret oww üstünde Louis Vuiiton
Tam olarak girdiğin şeyin adı kriz mi?
Bir tarafımda Britny bi yanımda Christie
Ov Tanrım bize flow rhyme ı verdin yanında
Birde …….. ı ve mercedes isteriz
Çünkü bu işi en iyi yapan bizleriz

Pit10 Şarkı Sözleri



Kategori: Pit10

Benzer Konular

Pit10 Sitem (Ft. Sansar Salvo)

Pit10 Sitem (Ft. Sansar Salvo)

Pit10 Sitem (Ft. Sansar Salvo) Şarkısı Sözleri PİT10 siri zemin estim raple kıstım kara kedileri...

Pit10 – Dünde Kalınca

Pit10 – Dünde Kalınca

Aklımdan çıkmayan bir çift göz we nemleniyor. Gözlerim bi kız için bu adam yine demleniyor....

Pit10 – Gül ve Dikeni

Pit10 – Gül ve Dikeni

Her gece başka bir aşka yelken aç Laçka bu kalp ama yüzümüzde perde var Alkol...

Pit10 – Sadece seni sevdim (ft.Elnino)

Pit10 – Sadece seni sevdim (ft.Elnino)

zaman durdu kaldı karşındayken senin, cümleler boğazda takılı kaldı, akıl yaktı gözlerin, farkı var mı...

Pit10 – Ortam Kızı (feat Deniz)

Pit10 – Ortam Kızı (feat Deniz)

-Hadi peper moon da yemek yiyelim -bana ferrari alsana berkcaaaan -alirim yavrum onuda alirim onuda...

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı