Şarkı Sözleri, Şarkı Sözlerim, Şarkılar

Raj10 – Panik Yok



NAKARAT
Tamam Haklısınız Sizde Rapinizde Kusur yok
Rapperların birçoğunda Rhyme ı Anlayan yok
Rapiniz Hep Aynı bok son sözümü kafana sok
Korku kalmadı içimde rapimde hi PANİK YOK.!

1. Verse
Bnim bi tek kalemim war her nefeste yazarım
bilmek isterseniz eğer raple çalışır aklım
kafanızda sorun war bu işi sonlandırın
rapin harbi saçmalık ve rezilliğinin farkındasın

Fazla hızlı koşma bence hedefin yerindedir
yeter artık bugüne dek çıkartmadım sesini
kendini kralmı sandın hani tacın nerdedir
rap dediğin olayı bukadar kolaymı zannettin

Çekemeyen laf attı cewap wermedim sanmasın
alın size büyük cevap tepe tepe kullanın
elime dilime zincir bağlasanda sana son lafım
arkanıza güveniyorsanız benimde yok sanmayın

Bilmem kimin çakalısın yaklaşma yerinde kal
kaliteniz hiç yok zaten alayınız bok lan
hayran kitlen çoğalsın hadi beni feyz al
muhattabım olma ama git yaşıtlarınla oyna

NAKARAT
Tamam Haklısınız Sizde Rapinizde kusur yok
Rapperların bir çoğunda rhyme ı anlayan yok
Rapiniz hep aynı bok son sözümü kafana sok
Korku kalmadı içimde rapimde hiç panik yok

2. Verse
Yaptığım o trackler Sizler için hoş değilse
Dalga geçmeden siz hadi ulaşın sewiyeme
saçma sapan giderler hep yapılan tek trackte
zor olan bişe yok bence dikkat et sözlerine

Senin Beynin Rapin gibi iyice bi tekledi
siz komik rappelar hanginiz çakma değilki
eğlencesine derken rapi bunalttınız virüs gibi
söylemekle bitmez bu rap sorsak bişe bilmezki

suyun fazla coştu demek altını kısmak lazım
felaketin olurum kalmaz nefes alma zamanın
seviyeme ulaşamazsın kendi seviyende kal
zamanı değil şimdi ama hadi rapten yol al

akıllı takılırım artık yok kimsede mantık
ben buyum artık anlayın bakın görün burdayım
bi çoğunuz çekemedi laf attı hiç takmadım
nedenide belli zaten hiç adamdan saymadım
Raj10.



Kategori: R

Benzer Konular

Rekkostal Bir Hüzün Mevsimi

Rekkostal Bir Hüzün Mevsimi

Rekkostal Bir Hüzün Mevsimi Şarkısı Sözleri kararan sayfaları birer birer it masamdan sepya tonu geçmişimde...

Rubato Yağmurlar

Rubato Yağmurlar

Rubato Yağmurlar Şarkı Sözleri Bir ılık rüzgar esti bu akşam Aldı götürdü beni o yıllara...

Rüştü Asyalı Sen Bir Aysın

Rüştü Asyalı Sen Bir Aysın

Rüştü Asyalı Sen Bir Aysın Şarkısı Sözleri Sen bir aysın ben kara gece Gel derim,...

Ra Gülemedik

Ra Gülemedik

Ra Gülemedik Şarkısı Sözleri Merhaba kadın, merhaba sevgilim bu satırlar sana Unutmuşsun benim kokumu sözlerimi...

Rüzgar – Hasret

Rüzgar – Hasret

Rüzgar – Hasret Albüm Adı : Mülteci Aldın beni saldın yarim Senden öteye oy senden...

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı