Şarkı Sözleri, Şarkı Sözlerim, Şarkılar

Şanışer / Benim Sözüm Senet



Şarkıcı Adı: Şanışer
Şarkı Adı: Benim Sözüm Senet

Şanışer

Benim sözüm senet homie ve ellerim kenet.
Benim işim rap çünkü benim işim emek.
Bana deme deme çünkü benim işim demek.
Sana göre sanırım bu yeni bi şey evet.
Yeni biri sarp senin için yeni biri.
Ama en yaşlı olanınız bile beni bilir.
Size göre küçüğüm ben yaşım yirmi iki.
Yani toyum size göre öyle de denebilir.
Damarlarımda deli gibi bi piç kanı var.
50 centi falan sorma inan hiç tanımam.
Arkamızda dağlar iki yanımda dava.
Zengin olabilirim ama yaşamam bedava.
Yanımda ado bu bi rap gecesi eğer.
Söylemek isteyen varsa beni beklemesin.
Rape başlayalı 8 yılım doldu ama.
Size göre kolay homie bana wack demesi.

Bydonado

Ben söz senet olmaz lanet hayalet bir serseri elinde jilet
Aynı yerde cesaret var ormanı dar günahtan arınmakta
Ona yar Şanışer var bi kus görürdüm lan
Bak düşündü uçağın baygın antalya feate dostlarını koyan
Gangsta rap olmaz her daim kaçtınız
Birinizi vurdum ulan kaç cezayı yaktınız
Temennim yok zaten inan aldırma sen
Bana bakma harbiden yaptım yapma lütfen
Evet benden herşey gelir tüm antalya
İçimde seytan baktım aynalara bakar
Su çiçeğine gelen ilham melek değil sarp
Microphon’u de kovala ado kalk
Bi fırt çek içinden harbi sen dunyasın
Kafan olsun rahatta yansın lan antalya..



Benzer Konular

Eypio #Maykıl Michael

Eypio #Maykıl Michael

Eypio #Maykıl Michael sözleri Öleceklerden biri bu Onu gömdük sandık diri bu Kapital dediğinin esiri...

Eypio #Hayırdır İşler

Eypio #Hayırdır İşler

Eypio #Hayırdır İşler sözleri Nakarat: Hayırdır işler bugün de yollarında Bi’ sancı var solumda Siyahın...

Eypio feat. 9 Canlı #Nefesi Al

Eypio feat. 9 Canlı #Nefesi Al

Eypio feat. 9 Canlı #Nefesi Al sözleri Eypio Ateşi ver diyo yak sigara, Olsam bile...

Eypio #Yarın

Eypio #Yarın

Eypio #Yarın sözleri Nakarat: Bugünümden korkuyorken yarın Bana deme yarın Bugüne hünkarım yarınlarım yok Yürüdükçe...

Yirmi7 Sokak Lambası

Yirmi7 Sokak Lambası

Yirmi7 Sokak Lambası sözleri Sabah Kalktım Birden Başım Dönüyor Nasıl Geceden Kalmayım Sanki Dünyam Bir...

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı